رونمایی میتسوبیشی از شاسی‌ بلند Xpander

دوشنبه 23 مرداد 1396
18:04
مخبرالدوله

خودروساز ژاپنی میتسوبیشی، در نمایشگاه خودروی اندونزی از مدل چندمنظوره‌ی جدید خود با نام ایکس‌پندر رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو؛ میتسوبیشی یکی از تولیدکنندگان مطرح خودروی ژاپن است که در سطح جهان نیز سابقه‌ی بسیار خوبی دارد. مدل‌های لنسر، پاجرو، اوتلندر، گالانت و ASX تعدادی از محصولات محبوب این برند هستند. این خودروساز در نمایشگاه خودروی اندونزی در جاکارتا، با رونمایی میتسوبیشی از شاسی‌ بلند Xpander به عنوان طرح نهائی به بازار رقابت پا گذاشت.

به دنبال رونمایی میتسوبیشی از شاسی‌ بلند Xpander به صورت آنلاین این خودرو در نمایشگاه خودروی جاکارتا، میتسوبیشی اطلاعات بیشتری درباره خودروی چندمنظوره جدید خود منتشر کرد. ایکس‌پندر جایگزین E-Xpander می‌شود و در اندونزی به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که این خودرو اوایل سال آینده میلادی راهی بازارهای منطقه آسه‌آن و دیگر بازارهای دنیا خواهد شد.

این محصول، ایده‌های طراحی MPV-های سنتی را با ویژگی‌های بصری خودروهای کراس‌اوور مدرن ترکیب می‌کند. خودروساز ژاپنی وعده داده است که استحکام، راحتی، عملکرد خوب فنی و همچنین لذت سواری در یک خودروی بادوام و در عین حال لوکس را ارائه می‌دهد.

طبق گفته میتسوبیشی، ایکس‌پندر یک خودروی هفت صندلی با بزرگ‌ترین فضای کابین در نوع خود است و فضای مناسبی برای سر و زانوهای سرنشینان فراهم می‌کند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم می‌توانند به‌راحتی بدون هیچ‌گونه فاصله‌ای به یک فضای بزرگ مسطح برای قرار دادن بار تبدیل شوند.

میتسوبیشی می‌گوید سطح راحتی این خودرو، به لطف کاهش صدای پیشرانه و سبک طراحی بدنه بسیار بالا است. شیشه جلو به‌صورت پانورامیک و از نوعی ضخیم با کیفیت عالی، ضد صدا است و با یک لایه‌ی جذب‌کننده اضافه صدا ساخته شده است. سرنشینان باید فضای کافی برای وسایل خود در طول سفر پیدا کنند؛ چرا که در مجموع ۱۶ نگهدارنده بطری در درب و کنسول مرکزی خودرو بین صندلی‌های جلو و عقب وجود دارد.

این خودروی چندمنظوره مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی است که ۱۰۵ اسب بخار (۷۷ کیلووات) قدرت دارد و به یک جعبه‌دنده‌ی ۴ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. انتظار نداشته باشید که این خودرو شتاب‌گیری قابل توجهی داشته باشد؛ اما میتسوبیشی وعده داده است که این موتور حتی در هنگام بالا رفتن از تپه‌های شیب‌دار با حالت بار کامل، عملکرد مؤثر، قدرتمند و قابل اطمینانی ارائه می‌دهد.

ایکس‌پندر جدید در کارخانه‌ی میتسوبیشی در منطقه‌ی بکاسی استان وست والا در اندونزی تولید خواهد شد. این شرکت ژاپنی می‌خواهد سالانه حداقل ۸۰ هزار دستگاه MPV در این کشور به فروش برساند.

اسامو ماسوکو، مدیر عامل شرکت میتسوبیشی موتورز (MMC)، در افتتاحیه نمایشگاه خودروی جاکارتا گفت: میتسوبیشی با تولید ایکس‌پندر به گسترش حضور قوی‌تر گروه MMC در بازار خودروهای SUV و MPV می‌اندیشد. این شرکت طرح‌هایی برای حضور خودروهای سبک خود در اندونزی و فراتر از آن در سراسر منطقه آسه‌آن پیاده‌سازی کرده است. ما قصد داریم با توسعه سطح زندگی مشتریان، به رشد روزافزون جامعه کمک کنیم.
اخیرا شرکت میتسوبیشی از طرح‌های خود برای سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی ایران خبر داده بود.

[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]