خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۱۳۹۵

سه شنبه 24 مرداد 1396
16:40
مخبرالدوله


ماشین چینی جک j5

جِی ای سی یا جک JAC یک شرکت اتومبیل سازی است است که در شهر Hefei هفئی استان آن‌هوئی چین قرار دارد. این شرکت در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹ میلادی تأسیس شده‌است.

این شرکت قبلاً با نام کارخانه اتوموبیل سازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود.

این شرکت مدتی است که با یکی از شرکتهای بخش خصوصی بنام رخش خودرو دیزل قرارداد دارد و این شرکت، محصولات جی‌ای‌سی را تحت لیسانس تولید می‌کند.

خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۱۳۹۵ یک اتومبیل سدان خانوادگی چینی است که با همکاری شرکت اتومبیل‌سازی «pininfarina» ایتالیا طراحی شده است.

زیر کاپوت اتومبیل جی فایو ۱۳۳۵ کیلویی، یک پیشرانه به حجم دقیق ۱۸۳۴سی‌سی قرار دارد که می‌تواند توانی معادل ۱۴۰ اسب‌بخار را در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۱۶۵ نیوتن‌‎متر را در ۵۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

مصرف سوخت ترکیبی J5 حدود ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گیربکس این ماشین j5 یک گیربکس تیپ ترونیک چهارسرعته‌ی خودکار است.

از امکانات خودرو جک J5 اتوماتیک سال ۱۳۹۵ می‌توان به سانروف، اخطاردهنده‌ی فشار باد لاستیک، چراغ‌های هالوژنی جلو و عقب، روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان و سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 و ساپورت USB به همراه ۶ بلندگو اشاره کرد.

قیمت جک j5

کیفیت تجهیزات کلی JAC J5 در وضعیت ایدئال ماشین های اروپایی قرار ندارد؛ ولی در مقایسه با دیگر اتومبیل های چینی، وضعیت قابل‌قبولی دارد.

خودرو جک اتوماتیک سال ۱۳۹۵ دارای ۲ ایربگ در قسمت جلوست و در تست تصادفات سازمان C-NCAP موفق به کسب پنج ستاره‌ی ایمنی شد که این ماشین را در بالاترین سطح ایمنی قرار می‌دهد. JAC جی فایو انتخابی سنجیده است برای کسانی که به یک سدان خانوادگی باکیفیت و ارزان‌تر از ماشین های کره‌ای نیاز دارند.

J5 در نسخه اتوماتیک تفاوت‌های عمده‌ای با مدل دستی دارد و همین تفاوت‌ها موجب شده‌اند تا اختلاف قیمت مدل دستی جی فایو ۱.۵ لیتری(۴۴.۲ میلیون‌تومان) و اتوماتیک جی فایو ۱.۸ لیتری(۵۵.۹ میلیون‌تومان) به حدود ۱۱ میلیون‌تومان برسد‌.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]