خودرو هیوندای Avante اتوماتیک سال ۲۰۰۴

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:13
مخبرالدوله


فروش هیوندای آوانته


اتومبیل هیوندای آوانته نسخه فیس لیفت شده نسل سوم آوانته محسوب می شد متعلق به سال 2003 بوده است که می توان گفت برخلاف دیگر خودروهای مونتاژشده در کشور که اصولا وقتی تاریخ انتقا تولید و فروش شان در بازارهای جهانی تمام می شود در ایران تولید می شوند، آوانته در سال 1384 که به مرحله مونتاژ رسید خودرو نسبتا به روزی محسوب می شد.

ماشین هیوندای آوانته اتوماتیک پایداری خوبی که در جاده و پیشرانه دارد ۱۴۰ اسب بخاری آوانته که هر اسب بخار قدرت را به رقم قابل توجه هر ۹/۱۴ کیلوگرم از وزن اختصاص می دهد و با شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه ای (در نمونه های جعبه دنده دستی) می تواند راننده جوان آوانته راضی نگه دارد. اما طراحی داخلی آوانته جایی است که می توان نمره مردودی را برای این قسمت داد.

قیمت هیوندای آوانته با صرف نظر از برخی کاستی های تجهیزات ایمنی و رفاهی آن، با توانایی های این خودرو کاملا همخوانی دارد.

خودرو هیوندای Avante اتوماتیک از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی با حجم موتور ۱۹۷۵ سی‌سی معادل ۲ لیتر سود می‌برد. این پیشرانه با فشاردادن پدال گاز توانی برابر با ۱۳۹ اسب‌بخار را در دور ۶۰۰۰ و گشتاوری برابر با ۱۸۶ نیوتن‌متر را تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌‌دنده‌ی ۴ سرعته‌ی اتوماتیک یا ۵ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


خرید خودرو هیوندای Avante اتوماتیک

اتومبیل هیوندای آونته اتوماتیک شتاب صفر تا صد این ماشین ۹.۱ و حداکثر سرعت آن ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت است که مصرف سوخت ترکیبی ۹.۴ را دربردارد.

در سال ۲۰۰۴ هیوندای در مدل آوانته امکانات ایمنی چون سیستم ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو و عقب به‌صورت ضدقفل ABS ،EBD و کیسه هوا را تعبیه کرده است. پنجره‌های برقی، Power windo ،power lock، سیستم mp3 و مه‌شکن جلو از امکانات رفاهی این ماشین هستند که با احتساب مدل و قیمت ماشین، مطلوب محسوب می‌شوند. سیستم صوتی مورد استفاده در خودرو از ۴ بلندگو پشتیبانی میکند کــه کیفیت نسبتا خوبی را دارد.


فروش خودرو هیوندای Avante اتوماتیک

حداکثر زمان مورد نیاز برای رسیدن سرعت از حالت سکون بــه ۱۰۰ کیلومتر تنها ۹.۶ ثانیه می باشد. البته ایــن مدت زمان اعلام شده بــا زمان ۹.۱ ثانیه اعلامی از طرف کمپانی کمی مغایرت دارد.

بخش انتقال قدرت ماشین آوانته وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد همچنین ضرایب خوب گیربکس ۵ دنده اتومبیل نقش خود را به خوبی ایفا می کند.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]