خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:34
مخبرالدوله





در سال 1994 شرکت «Hyundai» اولین نسل از مدل «Accent» خود را روانه‌ی بازار کرد که به‌دلیل زیبایی و کیفیت و قیمت پایین نسبت به همتایان غربی‌اش، از همان آغاز توانست به‌سرعت توجه بازار خودرو را به خود جلب کند.

نسل چهارم این خودرو در سال 2010 با توجه به سیاست هیوندای در ساخت اکسنت مبنی بر عرضه‌ی خودرویی ساده با هزینه‌ی ساخت پایین و داشتن امکانات معقول برای استفاده‌ی روزمره راهی بازار شد.

خودرو هیوندای اکسنت دنده ای سال ۲۰۱۶ به گیربکس چهاردنده‌ی اتوماتیک و یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر ۱.۴لیتری مجهز است که می‌تواند ۹۷ اسب‌بخار و همچنین ۱۳۲ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند.

در فضای داخلی هیوندای اکسنت، به‌دلیل کاهش هزینه‌ی ساخت، به‌ وفور از لوازم پلاستیکی استفاده شده است. فضا برای چهار نفر بسیار مناسب بوده؛ ولی برای نشستن پنج ‌نفر کمی تنگ است.

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶ دو ایربگ دارد و در تست ایمنی سازمان NHTSA (اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‎‌های آمریکا) چهار ستاره‌ی ایمنی کسب کرد. همچنین در IIHS (انستیتو بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا) تست شد و توانست در بخش‌هایی همچون استحکام سقف، حفاظت سر و صندلی‌ها و برخورد از نیمه‌ی جلو، نمره‌ی خوب را کسب کند.

از امکانات خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶ می‌توان به سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی‌های پارچه‌ای ترکیبی و سیستم eco Drive جهت نشان‌دادن حالت بهینه در حین رانندگی اشاره کرد. مصرف سوخت هیوندای اکسنت ۱.۴ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر است و در مدت حدود ۱۳.۴ ثانیه، شتاب آن از صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

انتخاب یک ماشین کوچک با قیمت مناسب برای استفاده‌های روزانه، خیلی جذاب‌تر از گذشته شده است. شرکت‌های سازنده برای این نوع از اتومبیلها، ویژگی‌های خاصی را در نظر می‌گیرند که مهمترین‌شان، امکانات رفاهی زیاد است. دیگر امروزه برای هر سلیقه‌ای، حداقل یک اتومبیل هاچ‌بک یا صندوق‌دار وجود دارد که بتواند تمام نیازهای روزمره را برطرف کند.

اگربخواهیم ایرادات این ماشین را نام ببریم باید به وضعیت مصرف سوخت آن که کمی زیاد است. ایراد بعدی اینکه حداقل در مدل هاچ‌بک این سری، شیشه‌ی عقب دید کافی نداشته و خبری هم از دوربین عقب نیست. امکاناتی هم مثل سان‌روف و سیستم یکپارچه با گوشی‌های موبایل وجود ندارند.

در مورد ماشین هیوندای اکسنت دنده ای سال ۲۰۱۶ چیز جذابی وجود ندارد اما هر دو مدل هاچ‌پد و صندوق‌دار، خودروهایی شکیل و جذاب هستند که می‌توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. این خودروها می‌توانند انتظاراتی را که از یک ماشین اقتصادی برای مصارف روزمره دارید، به بهترین شکل برطرف سازند. برای شروع، هر دو مدل این سری، جزو سریع‌ترین خودروها در کلاس‌شان محسوب می‌شوند. این خودروها با هر دو حالت دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شوند که انتخاب‌شان به سلیقه‌ی کاربر بستگی دارد. به‌علاوه، هیوندای، توجه ویژه‌ای به کیفیت ساخت اتاق و شاسی خودرو داشته و موقعی که در اتوبان‌ها با سرعت زیادی در حال رانندگی باشید، صدایی از قسمت‌های مختلف بدنه به گوش‌تان نمی‌رسد. این یعنی می‌توان انتظار طول عمر زیادی از این خودروها داشت؛ یعنی کسانی که قصد ندارند تا هرسال، خودروی خود را عوض کنند از سرمایه‌گذاری برای خرید اکسنت پشیمان نمی‌شوند. مورد بعدی اینکه اتاق اکسنت در مقایسه با خودروهای هم‌رده‌اش کاملا بزرگ‌تر است و کسانی که در صندلی پشتی می‌نشینند، از وضعیت کوچک بودن فضا، شکایتی نخواهند کرد.



خرید خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶ در دو مدل کلی صندوق‌دار و هاچ‌بک چهار در تولیدشده است که به‌راحتی ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد.

اکسنت صندوق‌دار امکانات زیادی دارد که از مهم‌ترین‌شان می‌توان به رینگ‌های ۱۴ اینچی، صندلی راننده با امکان تنظیم ارتفاع، ۶ بلندگو، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، ورودی‌های USB و AUX و برف‌پاک‌کن برای شیشه‌ی عقب اشاره کرد. البته مدل اتوماتیک این اتومبیل، سیستم کروز کنترل هم دارد.

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال ۲۰۱۶ صندوق‌دار SE، در دو مدل عرضه‌شده است. مدل اول که Popular نام دارد، به سیستم گرم‌کن آینه‌ها، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و فضای نگهداری در کنسول وسط مجهز شده است. مدل دیگر که Style نام دارد، علاوه بر تمام این‌ها، چراغ‌های نورافکنی با LED، مه شکن، رینگ ۱۶ اینچی، ترمز دیسکی در عقب و پوشش چرمی برای فرمان و دنده هم دارد.

[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]