خودرو هیوندای Accent اتوماتیک سال ۲۰۱۶

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:45
مخبرالدوله

هیوندای اکسنت اتوماتیک

19 سال پیش، در سال 1994 در روزهایی که هیوندای و دیگر خودروسازان کره‌ای با شدت هرچه تمام‌تر کار می‌کردند تا جهانی شوند، اکسنت متولد شد. نسل چهارم این خودرو در سال 2010 با توجه به سیاست هیوندای در ساخت اکسنت مبنی بر عرضه‌ی خودرویی ساده با هزینه‌ی ساخت پایین و داشتن امکانات معقول برای استفاده‌ی روزمره راهی بازار شد.

سدان سایز کوچکی که در بازار استرالیا به آن اکسِل می‌گفتند. در حالی که خود اکسنت به عنوان جانشین اکسل توسط هیوندای روی کار آمده بود . از طرفی ، این خودرو در بازار کره جنوبی به اسم ورنا عرضه می‌شود.

انتخاب یک خودروی کوچک با قیمت مناسب برای استفاده‌های روزانه، خیلی جذاب‌تر از گذشته شده است. شرکت‌های سازنده برای این نوع از خودروها، ویژگی‌های خاصی در نظر می‌گیرند که مهم‌ترینشان، امکانات رفاهی زیاد است. امروزه دیگر برای هر سلیقه‌ای، حداقل یک خودروی هاچ‌بک یا صندوق‌دار وجود دارد که می‌تواند تمام نیازهای روزمره را برطرف کند. مدل سال ۲۰۱۶ هیوندای اکسنت هم دقیقا جزو همین دسته از خودروهاست؛ خودرویی مناسب برای کسانی که می‌خواهند همه‌ی امکانات روز را داشته باشند؛ ولی به دنبال بهترین امکانات نیستند.

خودرو هیوندای اکسنت اتوماتیک به گیربکس چهاردنده‌ی اتوماتیک و یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر ۱.۴ لیتری مجهز است که می‌تواند ۹۷ اسب‌بخار و همچنین ۱۳۲ نیوتن‌متر گشتاور را ایجاد کند. در فضای داخلی هیوندای اکسنت به‌دلیل کاهش هزینه‌ی ساخت و داشتن قیمت پایین،بسیار از لوازم پلاستیکی استفاده شده است. این فضا برای چهار نفر بسیار مناسب بوده؛ ولی برای نشستن پنج‌ نفر کمی سخت است.

خودرو هیوندای Accent اتوماتیک دارای دو ایربگ است و در تست ایمنی توسط سازمان NHTSA (اداره‌ی ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا) چهار ستاره‌ی ایمنی کسب کرد.


فروش هیوندای اکسنت

از امکانات این ماشین هیوندای اکسنت می‌توان به سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی‌های پارچه‌ای ترکیبی و سیستم ECO Drive جهت نشان‌دادن حالت بهینه در حین رانندگی اشاره کرد.

مصرف سوخت خودرو هیوندای Accent اتوماتیک نسبت به هم رده های خود کمی زیاد است یعنی ۱.۴ لیتری در هر۱۰۰کیلومتر حدود ۶ لیتر است و در مدت حدود ۱۳.۴ ثانیه شتاب آن از صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

تمام مدل‌های هیوندای اکسنت ۲۰۱۶ به موتورهایی ۴ سیلندر با ظرفیت ۱٫۶ لیتر مجهز شده‌اند که ۱۳۷ اسب‌بخار قدرت دارند. خریداران این اتومبیل می‌توانند مدل ۶ دنده‌ای دستی یا مدل اتوماتیک را تهیه کنند. تمام مدل‌ها دیفرانسیل‌جلو هستند.


فروش خودرو هیوندای Accent اتوماتیک

از لحاظ امکانت امنیتی، هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۶ امکانات کاملی دارد که می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تعادل ماشین ، کیسه هوای کناری برای صندلی‌های جلویی و ترمزهای دیسکی جلویی اشاره کرد. سازمان IIHS ایالات‌متحده‌ آمریکا، به خودرو هیوندای Accent اتوماتیک، بیشترین امتیاز را برای تصادف از جلو و فشار روی سقف ماشین داده است ولی از لحاظ مقاومت اتومبیل در برابر ضربه از اطراف، امتیاز متوسطی در نظر گرفته است.


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]