طراحی روند سریع تر هیوندای و جنسیس

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:47
مخبرالدوله

به گزارش اخبار خودرو؛ گروه خودروسازی هیوندای اعلام کرد که قصد دارد مدت‌زمان چرخه طراحی خودرو در شرکت‌های خودروسازی هیوندای و جنسیس موتورز را به نصف برساند. این اقدام به دلیل کمک کردن به شرکت برای عرضه محصولات جدید و عقب نماندن از قدرت‌های تازه‌ی صنعت خودرو مانند تسلا، وِیمو و استارت‌آپ‌های مورد حمایت چین خواهد بود.

لوک دانکروک نایب‌رئیس ارشد گروه طراحی هیوندای و طراح سابق بنتلی، از تصمیم شرکت هیوندای برای کم کردن زمان چرخه طراحی و پیاده‌سازی مدل روی کاغذ تا تولید خودرو، از ۳ سال به ۱ سال و نیم خبر می‌دهد. به عقیده وی این کار با افتتاح استودیوی طراحی جدیدِ گروه خودروسازی هیوندای در نامیانگ، امکان‌پذیر است.

این استودیو جدید مسئول ۶۵ پروژه بین هیوندای و جنسیس خواهد بود و هم‌زمان می‌تواند روی ۲۵ پروژه کار کند. البته طراحان این ۲ شرکت از یکدیگر جدا نگه داشته می‌شوند تا بر کار همدیگر تأثیری نداشته باشند. دانکروک اشاره می‌کند که تیم طراحی وی می‌تواند زمان چرخه طراحی یک خودرو را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

دیگر شرکتِ گروه خودروسازی هیوندای، کیا، استودیوی طراحی مختص به خود در مرکز تحقیق و توسعه نامیانگ دارد. طراح دیگر بنتلی، لی سانگ‌یاپ که به‌تازگی به گروه خودروسازی هیوندای ملحق شده، معتقد است خودروسازان برای سرعت بخشیدن به روند تولید محصول، باید بخش طراحی را در زمان کمتری انجام دهند. او با اشاره می‌کند که این ۲ شرکت به دنبال «بهترین طراحی» هستند، معتقد است هیوندای کُــنا، اولین خودرویی خواهد بود که بر مبنای برنامه‌های جدید طراحی هیوندای، به بازار عرضه می‌شود و جنسیس موتورز نیز با سدان G70 که در سپتامبر عرضه خواهد شد، دست‌پخت جدید این تیم طراحی را به ما نشان می‌دهد. مدل G80 با طراحی جدید هم، قبل از سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]