خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۱

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:59
مخبرالدوله

فروش هیوندای آزرا

هیوندای آزرا که با نام هیوندای آزرا گرنجور ( Granduer ) نیز شناخته می شود یکی از سدان های نیمه لوکس شرکت هیوندای موتور است و در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. پنجمین نسل از این خودرو که از سال 2011 تا 2016 تولید شده توسط آسان موتور نیز عرضه می شود.

گفته می شود کمپانی هیوندای فروش خوب این محصول خود را مدیون کریستوفر چیمن یکی از مطرح ترین طراح های شرکت BMW است.

خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۱ با سه موتور ۲.۴ ، ۳ و ۳.۳ لیتری تولید شده است و مدلی که در ایران عرضه می شود از موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری بهره می برد. قدرت این موتور ۲۵۰ اسب بخار است و در مدت ۸.۷ ثانیه می تواند به حداکثر سرعت ۲۱۹ کیلومتر بر ساعت برسد.

از نظر تجهیزات رفاهی خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۱ در دو تیپ پایه و لیمیتد که مدل فول آپشن این ماشین است تولید می شود و دارای امکاناتی مانند : سیستم کمک پارک ، نور پردازی محیط داخلی ، پرده برقی شیشه عقب ، سانروف پانوراما ، چراغ های جلو زنون ، اخطار برخورد جلو ، هشدار خروج از خط و نور بالا به صورت خودکار است که در مدل پایه وجود ندارد.

فرمان هیدرولیک اتومبیل هیوندای آزرا اتوماتیک با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع، کامپیوتر سفری Trip Computer، شیشه‌های مجهز به سیستم کاهش نور آفتاب، کروز کنترل خودکار، زه روی سپر عقب، کمک فنرهای گازی، آینه‌های بغل با راهنما، طراحی چراغ سقف به شکل خطی، سیستم تهویه هوای اتوماتیک دوگانه، سیستم صوتی Infinity با هشت بلندگو و ورودی iPod و AUX و قابلیت کنترل از روی فرمان و چنجر ۶ تایی و قابلیت پخش mp3، شیشه‌های برقی چهار درب محافظ گل و لای عقب و جلو، زیر سیگاری با طراحی جدید.

برف پاک کن حساس به باران،DVD چنجر و نویگیشن، پرده عقب الکتریکی با جمع شوندگی خودکار هنگام پارک، چراغ زنون، گرمکن صندلی جلو، روشنایی خودکار چراغهای جلو، آینه‌های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما و تغییر زاویه هنگام پارک، فرمان و دسته دنده چوب و چرم، آینه الکتروکرومیک، سنسور پارک عقب، صندلی و تودوزی چرم (درب و کنسول)، سان روف برقی دو حالته، سیستم ضد قفل ترمز ABS، سیستم کمکی ترمز BAS، سیستم کنترل ESP، دو حافظه برای صندلی راننده، آینه‌ها و فرمان، رینگ ۱۷ اینچی ۸ عدد ایربگ، صندلیهای راننده و سرنشین جلو با تنظیم الکتریکی در ۱۰ جهت (۴ جهت برای سرنشین)


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]