خودرو هیوندای Genesis سدان اتوماتیک سال ۲۰۱۶

پنجشنبه 26 مرداد 1396
12:37
مخبرالدوله


هیوندای تحویل فوری

هیوندای جنسیس سدان اتوماتیک شاید این ماشین را بتوان با کیفیت ترین اتومبیل در میان اتومبیل های هیوندای موجود در بازار ایران نامید به این دلیل که از هر چه از لحاظ موتور بدنه طراحی آپشن ها و دیگر مسائل از همه ماشین های دیگر لیندا بالاتر و از سطح کیفیت بیشتری برخوردار است که اجمالاً به آنها می پردازیم.

هیوندای Genesis سدان اتوماتیک در دو تیپ حجم موتور رسیست ۱۸۰۰ سی سی و پنج هزار سی سی به بازار آمده که طول این اتومبیل ۴۹۹ سانتیمتر عرض آن ۱۸۹ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۸ سانتی متر می باشد و همچنین فاصله دو محور در ماشین جنسیس کوپه ۳۰۱ سانتی متر و ظرفیت صندوق ۴۹۳ لیتر می باشد.



خرید هیوندای جنسیس تحویل فوری سدان اتوماتیک

در هر دو خودرو چهار چرخ ها از سیستم پیشرفته ی ترمز ضد قفل یا همان ABS توزیع نیروی ترمز الکترونیکی یا EBD در میانه چرخ ها و همچنین کمک ترمز BA مجهز می باشد که هر دو خودرو در دو تیپ اتومبیل از این تجهیزات برخوردارند حال که در مورد سیستم ترمز ماشین صحبت شد لازم است بدانید کیسه های هوای هر دو تیپ خودرو شامل ۹ عدد می باشد که دارای سیستم OCS می باشد اما سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک یا AAB را فقط مدل تیپ ۵ هزار سی سی دارا می‌باشد همچنین سیستم کروز کنترل هوشمند را که با توقف و شروع با نام اختصاری SCC میشناسیم را فقط ۵۰۰۰ سی سی دارا می باشد همچنین سیستم کمک پارک عقب با ترافیک عقب خودرو و نیز اخطار خروج از خط یا LDW و همچنین تشخیص نقطه کور یا BSD و فرمان لمسی را فقط خودروی تیپ ۵ هزار سی‌سی دارا می باشد و این امکانات را خودروی ۳۸۰۰cc ندارد جهت کنترل فشار باد تایر خودرو دارای سیستم فشار سنج تایرها می باشد.

از لحاظ ضربه گیری خودرو دارای سیستم ضربه گیر جلو و عقب و همچنین ستون فرمان که می‌توانند جلوگیری از شدت ضربه را بکند دارا می باشد. ترمز الکترونیکی EPB و نگهداشتن این خودروها به صورت خودکار یا سیستم ABS از دیگر تجهیزات تیپ ۵۰۰۰cc این خودرو است.


فروش خودرو هیوندای Genesis سدان اتوماتیک

از لحاظ طراحی امکانات و آپشن های داخلی این خودروی شیک جنسیس کوپه باید اشاره کرد که سقف پاناروما سانروف و اسلاید را تیپ ۵ هزار سی سی دارا می‌باشد اما کنترل درجه حرارت ۲ به صورت خودکار توسط هر دو خودرو انجام می‌گیرد.

نکته جالب توجه اینکه حالت کنترل دریچه های هوا به صورت جداگانه و سنسور دی اکسید کربن در این دو خودرو وجود ندارد. پنجره های برقی جلو و عقب صندلی راننده با ۱۲ جهت برقی جذب نیرو و ضربه در صندلی‌های جلو و همچنین صندلی های جلوی گرم شونده و و روکش چرمی فرمان و نیز کنسول جلو بر جالیوانی همچنین کروز کنترل و فرمان صوتی و شیفت ترونیک از دیگر آپشن های موجود در این دو خودرو سیستم بلو لینک و SIRIUS Xm و اتصال موبایل به سیستم صوتی با بلوتوث و نیز سیستم صوتی USB و UX همچنین آیپاد و آیینه ی دید عقب اتوماتیک با قطب نما و Home Link از دیگر آپشنهای هردو خودرو است هر دو خودرو با سیستم استارت و کیلس می باشد با نزدیک شدن به خودرو درب ها باز می شود.

چراغ مه شکن عقب و چراغ های جلوی اتوماتیک دستگیره های درب کروم و چراغ های جلوی پروژکتوری با لامپ های ال ای دی و از دیگر آپشن های این دو خودرو می باشند در تیپ ۵ هزار سی سی پشتی صندلی و بالش سمت راننده برقی بوده و سطوح صندلی چرمی است همچنین صندلی های جلو تهویه های جداگانه برای خودشان دارند و سیستم حافظه ی یکپارچه یا آی ام اس برای صندلی راننده آیینه خارجی و فرمان وجود دارد.


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]