خودرو هیوندای Sonata هیبریدی اتوماتیک سال 2017

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:13
مخبرالدوله



خودرو هیوندای سوناتا هیبریدی اتوماتیک

خودرو هیوندای Sonata هیبریدی اتوماتیک دارای ۱۵۹۰ کیلوگرم وزن و ۴۸۵ سانتیمتر طول و ۱۸۵ سانتی متر عرض و ۱۴۸ سانتی متر ارتفاع می باشد. از این جهت این خودرو از سایر خودروهای هم رده خود بزرگ تر بوده و سرنشینان احساس راحتی و جاداری بیشتری را می کنند.

خودرو هیوندای Sonata هیبریدی اتوماتیک دارای ایربگ های راننده سرنشین آن و جانبی را داراست سقف پاناروما می‌باشد و دارای سردکن و گرمکن صندلی بوده و صندلی راننده برقی است که از هشت جهت مختلف قابل تنظیم و همچنین گودی کمر راننده نیز قابل تنظیم می باشد.

روکش صندلی سوناتا هیبریدی مانند سایر خودروهای هیوندا چرم بوده که از هر لحاظ بهتر از روکشهای پارچه ای است و برای سهولت در رانندگی و کنترل سرعت این خودرو مجهز به سیستم کروز کنترل بوده و سیستم نور در روز یا دیلایت و نیز سیستم شناسایی نقاط کور و بافتن مسیر با نقشه ایران و سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران و دوربین دید عقب، از جمله آپشن‌های است که رانندگی با این خودرو را برای هر شخصی لذت بخش تر می سازند.

خودرو هیوندای Sonata هیبریدی اتوماتیک ۲۰۱۷ دارای سیستم خنک کننده تمام اتوماتیک دو کاناله می باشد همچنین سیستم صوتی با مانیتور ۸ اینچی لمسی همراه با خروجیUSB و AUX را دارا می باشد صندوق عقب این خودرو دارای قفل هوشمند باشد و همچنین این خودرو دارای نمایشگر ۴.۲ اینچی تی اف تی می باشد.


خرید خودرو هیوندای سوناتا هیبریدی اتوماتیک ۲۰۱۷

خودرو مجهز به فرمان سه حالته و برقی است این محصول را نمایندگی آسان موتور وارد ایران نکرده است بلکه این بار شرکت پاکرو سبز قشم وارد ایران کرده است هیوندای سوناتای هیبریدی در سه تیپ مختلف وارد بازار ایران می شود که به ترتیب سطح به صورت صعودی عبارتند ازجی ال تیپ ۱ جی ال اس فول و جی ال اس پلاس است .


تیپ جی ال این خودرو با قیمت 157 میلیون تومان و تیب جی ال اس فول آن با قیمت تقریبی 172 میلیون تومان و تیپ جی ال اس پلاس با قیمت 184 میلیون تومان در بازار ایران فروخته خواهد شد این تفاوتهای قیمت به جهت آپشن های موجود تیپ ها می باشد این خودرو به جهت سیستم سوخت رسانی GDJ یا همان پاشش و تزریق رسانی مستقیم در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴.۷ لیتر مصرف دارد حجم باک این خودرو نیست اصلی تر می باشد.

موتور بنزینی این خودرو دارای دو هزار و سی سی حجم موتور به همراه ۴ سیلندر خطی با سیستم سوخت رسانی تزریق مستقیم یا جی دی آی می باشد و قدرت موتور بنزینی ۱۵۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد حداکثر ۱۹۳ نیوتون متر گشتاور را در ۵۰۰۰ دور در دقیقه ایجاد می کنند موتور الکتریکی این خودرو ۳۸ کیلو توان داشته و قدرت آن۵۱ اسب بخار در ۲۰۰۰ دور بر دقیقه است.

باطری این خودرو ۵۶ کیلو وات توان خروجی داشته و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که ۲۷۰ ولت ولتاژ اسمی دارد سیستم ترمز عقب و جلو در این خودرو دیسکی خنک شونده است که با ترمز ضد قفل ABS بوده و با جریان الکتریکی امکان احیا دارد این خودرو قابل حرکت به صورت پر شتاب است و حالت اسپرت را برای راننده ایجاد می کند از لحاظ ایمنی داشتن ۶ کیسه هوا برای رانندگان و راننده و سرنشینان وضعیت مطلوبی دارد صندلی عقب این خودرو تاشو می باشد.

کلاس خودرو هیوندای Sonata هیبریدی اتوماتیک ۲۰۱۷ سدان یا همان صندوق دار است اتوهلد رادار جانبی مانیتور بزرگ از آپشن ها و ویژگی‌های دیگر این خودروست .

[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]