خودرو هیوندای النترا اتوماتیک سال 2017

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:15
مخبرالدوله


خودرو هیوندای النترا اتوماتیک از لحاظ ظاهری شبیه هیوندای جنسیس کوپه و سوناتا می باشد و از لحاظ داخلی و فناوری های از آن دو پیشرفته تر است.

این خودرو در سال ۲۰۱۷ در دو مدل SE و فول آپشن طراحی تولید و به بازار ارائه شده است. این خودرو نسل ششم از هیوندای النترا یا عیدی می باشد که دارای ۶ دنده اتوماتیک و دیفرانسیل جلو و ۲۰۰۰ سی سی حجم موتور میباشد قدرت موتور این خودرو ۱۵۶ دور در دقیقه بر ۶ هزار و ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۱۹۵ دور در دقیقه بر ۴ هزار و ۵۰۰ نیوتن متر است طول خودرو ۴۵۷ سانتی متر ارزان ۱۸۰ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۰ سانتیمتر می باشد وزن خالص این خودرو ۱۲۵۰ کیلوگرم می باشد.

مصرف سوخت خودرو هیوندای النترا اتوماتی هر صد کیلومتر ده لیتر در شهر و ۵.۵ لیتر در جاده می باشد. حجم مخزن سوخت خودرو ۵۰ لیتر می باشد متوسط قیمت در ایران ۱۴۰ میلیون تومان است.

از لحاظ ایمنی این خودرو پیشرفت چشمگیری داشته است و می‌توان گفت که انقلاب و تحولی بزرگ در ایمنی این خودرو به وجود آمده است چرا که به عنوان مثال شاسی این خودرو از آلیاژ استیل جدیدی به کار رفته که در مقایسه با نسل قبل حدود ۵۰ درصد استحکام آن را بیشتر کرده است این خودرو تا حدود ۳۰ درصد در برابر است حوادث رانندگی محکم‌تر شده است.




خودور النترا دارای سیستم سنسور عقب و همچنین هشدار نقاط کور می‌باشد البته شایان ذکر است که یک آپشن جالب به عنوان خود نگه داشتن خودرو بین خود را نیز داراست از آپشن های جذاب دیگر این خودرو تشخیص عابران پیاده است که تأثیر زیادی در کاهش حوادث جانی دارد سیستم ترمز ABS این خودرو راننده را برای مهار و کنترل خودرو راحت‌تر می‌کند همچنین کنترل فشار باد ها را پیش بینی کردند و برای آن آپشن این موضوع را قرار دادند.


ایربگ های کامل سرنشین جانبی و راننده موجب ایمنی سرنشینان خودرو می‌شود همچنین صندلی برقی ۵ گرم کن موجود در این خودرو دو سرد کن و هم و نیز کیلس استارتر موجب آسایش و راحتی مصرف‌کننده از امتیازات رفاهی خودرو است. سیستم هشدار باد لاستیک های یا کنترل فشار هوای درون لاستیک ها بال عقب خودرو طراحی شبیه به خودروهای اسپرت را برای النترا ایجاد کرده است از سوی دیگر سانروف سقف پاناروما و فرمان سه حالته و همچنین سنسور جلو و عقب سنسور باران و صندلی برقی کولر و بخاری اتوماتیک بلوتوث لامپ زنون و کول باکس و صندلی چرم و تهویه عقب از ویژگی ها و مزایای این خودرو برای ایجاد سطح رفاه بالاتر برای راننده و سرنشینان محسوب می شود همین چهار دریچه کولر بخاری کولر و بخاری عقب آینه الکتروکرومیک شیشه بالابر برقی اتوماتیک و دستگیره های کرومی و دی لایت یا چراغ روز را میتوان به موارد فوق اضافه کرد جنس شیشه های اتومبیل و سیستم ایموبلایزر و دزدگیر وضعیت ایمنی مناسبی را از جهت سرقت در جای خودرو ایجاد کرده است.

[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]