خودرو هیوندای Verna دنده ای سال 2004

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:16
مخبرالدوله



خودرو هیوندای ورنا دنده ای سال 2004: «هیوندای» در سال 1994 کلید محصولی را به اسم «هیوندای اکسنت» یا «ورنا» را زد که نسل سوم آن را در ایران با اسم ورنا و دیگر نسل‌های آن را با نام اکسنت شناخته می شود و تا سال 2011 ادامه داشته است.

هیوندای ورنا با موتور های متفاوتی تولید شده و در ایران نیز با دو موتور 1.6 و 1.5 لیتری و با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک نیز یافت می شود. این خودرو در چهار نسل وارد بازار شده که نسل سوم آن مورد بررسی قرار می گیرد.

تولید این خودرو از سال 1999 تا 2005 به طول انجامید و در این سال‌ها سه بار فیس‌لیفت شده که آخرین ورژن آن در ایران مونتاژ شده است.

خرید هیوندای ورنا دنده ای

هیوندای ورنا در کل به کم استهلاک بودن، کم‌مصرف بودن و کم هزینه بودن و با طراحی ساده در‌عین‌حال کارآمدی که دارد مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

در نمونه‌های موجود در ایران هیوندای ورنا دارای دو پیشرانه‌ی چهار سیلندری 1.5‌لیتری و 1.6‌لیتری با توان‌هایی به ترتیب 92 اسب‌بخاری در دور 5500 و 106 اسب‌بخاری در دور 5500 و با گشتاورهایی معادل 132 نیوتن بر متر مربع در دور 2900 و گشتاور 145‌نیوتنی را در بر دارد که این نیرو را از طریق یک جعبه دنده‌ی چهار سرعته‌ی اتوماتیک یا پنج سرعته‌ی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی ورنا در هر صد کیلومتر برابر 6.6 لیتر است.

از نظر ایمنی خودرو هیوندای Verna دنده ای سال 2004 موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از EuroNCAP و 4 ستاره از NHRSA شده است و دارای دو عدد کیسه هوای ایمنی ، سیستم ترمز ضد قفل ABS است . همچنین قفل مرکزی ، سیستم صوتی با 4 بلندگو ، تنظیم دستی صندلی های جلو در 4 جهت و مه شکن عقب از آپشن های هیوندای ورنا به شمار می رود.



[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]