کسب مجوز آزمون خودروی خودران توسط سامسونگ

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:15
مخبرالدوله

شرکت سامسونگ الکترونیکس پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته، مجوز آزمون خودروهای خودران را در ایالت کالیفرنیا دریافت کرد.

به گزارش اخبار خودرو؛ بر اساس گزارش توسط رویترز، شرکت سامسونگ روز پنج‌شنبه مجوز آزمون خودروهای خودران خود را در ایالت کالیفرنیا دریافت کرد. لازم به ذکر است که رقیب اصلی این شرکت یعنی اپل، چهار ماه پیش این مجوز را دریافت کرده بود.

اردیبهشت امسال، سامسونگ مجوز لازم برای آزمون خودروهای خودران خود را در کره جنوبی دریافت کرده بود. این خودروها، از حسگرها و نرم‌افزار ساخت سامسونگ بهره می‌بردند. در آن زمان، مقامات کره‌ی جنوبی اعلام کردند که سامسونگ قصد دارد یک الگوریتم ویژه برای خودروهای خودران تهیه کند تا بتواند در شرایط جوی نامساعد، رانندگی کند.

طبق گزارشی که رویترز ارائه داده ، سامسونگ دقیقا اعلام نکرده است که قصد دارد چه نوع خودرویی را در ایالت کالیفرنیا بیازماید. این شرکت در مورد مجوز دریافت‌شده می‌گوید: این مجوز برای آینده‌ای هوشمند و ایمن در صنعت حمل و نقل استفاده خواهد شد.

کسب مجوز آزمون خودروی خودران توسط سامسونگ ، با ورود به بازار خودروهای خودران در ایالات متحده آمریکا، سامسونگ باید به رقابت با دوستان و دشمنان خود بپردازد. در یک سو اپل، دشمن دیرینه‌ی سامسونگ و در طرف دیگر شرکت وِیمو قرار دارد که جزو زیر مجموعه‌های آلفابت و شرکت خواهر گوگل محسوب می‌شود.

سامسونگ موقعیت‌های زیادی برای پیشرفت در حوزه‌ی خودروهای خودران در دست دارد. برای مثال، اوایل سال جاری میلادی، قرارداد خرید ۸ میلیارد دلاری شرکت هارمن را نهایی کرد. این خرید به سامسونگ کمک می‌کند تا بتواند از فناوری‌های موجود در سیستم‌های صوتی پیشرفته و فناوری‌های ارتباطی مخصوص خودروی هارمن استفاده کند.


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]