نیسان ایکس تریلر پرفروش ترین خودروی امریکا

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:16
مخبرالدوله

نیسان ایکس تریل جلوتر از تویوتا کمری پرفروش‌ترین خودروی آمریکا شد.

بازار کراس اوورها به شدت در حال رشد است و فروش این کلاس از خودروها به سرعت در حال افزایش است و حتی از پیش بینی های کارشناسان نیز بیشتر فروش دارند. اما خبری که اخیرا باعث توجه دوباره به کراس اوورها شده است این است که این خودروها در ماه جولای به جایگاه فروش بسیار بالایی دست پیداکرده اند.

تویوتا کمری که برای سال ها عنوان پر فروش ترین خودروی بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بود حالا جایگاه خود را از دست داده و نکته ی جالب اینکه نه یک کراس اوور بلکه سه مدل کراس اوور توانسته اند فروشی بیشتر از تویوتا کمری داشته باشند.

بلومبرگ گزارش داده است این سه خودرو به ترتیب فروش عبارت اند از نیسان ایکس تریل (که در آمریکا با نام روگ عرضه می شود)، تویوتا رو۴ و هوندا CR-V. چنین آماری نشان می دهد که مشترین آمریکایی زودتر از آنچه تصور می شد به سمت خودروهای کراس اوور حرکت کرده اند و مدیر فروش تویوتا در آمریکا نیز به این نکته اشاره کرده و گفته است که پیش بینی بازار شاسی بلندها بسیار مشکل است.

با این وجود تویوتا برای اینکه خود را به نیسان برساند و جایگاه نخست را به دست بیاورد راه سختی پیش رو دارد چون نیسان نیز با عرضه ی ایکس تریل اسپرت اقدام به گسترش مدل های این خودرو کرده است. فروش این مدل که نسخه ای ارزان قیمت تر از روگ است نیز به تازگی در سراسر آمریکا آغاز شده است.


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]