کار جدید مهندسان جنینگز موتور برای رندرهای سوپراسپرت خیالی

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:17
مخبرالدوله


گروهی از مهندسان شرکت جنینگز موتور در انگلیس تصمیم گرفتند تا با ساخت رندرهایی جالب از سوپراسپرت‌هایی خیالی برندهایی خانوادگی، کار جدیدی انجام دهند.

به یاد داشته باشید که تعریف خودروی خانواده در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا قطعا با هم متفاوت است. خودروی خانواده در اروپا به نوعی دسته‌بندی از خودروها گفته می‌شود که اندازه‌ی معمولی و چهار در دارند. همان‌طور که از نام این‌ خودروها پیداست، بیشتر مناسب خانواده‌ها هستند و برای خرید و سپری کردن تعطیلات خانواده استفاده می‌شوند. بیشتر خودروهای هاچ‌بک و سدان در دسته‌ی خودروی خانواده طبقه‌بندی می‌شوند، گرچه به برخی از خودروهای دسته‌ی مینی‌ون، استیشن‌واگن و خودروهای روباز و MPV نیز خودروی خانواده می‌گویند.

نخستین رندر در فهرست جنینگز موتور یک خودروی سوپراسپرت از شرکت مینی (Mini) است؛ محصولی که اکثر آمریکایی‌ها آن را به عنوان یک خودروی خانوادگی طبقه‌بندی نمی‌کنند، هر چند که این خودرو در طی دهه‌های گذشته در خدمت خانواده‌های اروپایی بوده است. چراغ‌های جلوی خودروی سوپراسپرت مینی و جلو پنجره مشبک خیره‌ کننده‌ی آن، به عنوان یک خودروی سوپراسپرت با پیشرانه‌ی میانی، خیلی جذاب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد.

علاوه بر مینی، این لیست شامل نمونه‌هایی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو مانند رنو، فولکس‌واگن، فیات، تویوتا و کیا است. هوندا در لیست خودروهای سوپراسپرت رویایی، با سیویک (Civic) شرکت داده شده است، اما به نظر می‌رسد این خودرو انتخاب ضعیفی باشد؛ چرا که هوندا در حال حاضر دارای یک محصول سوپراسپرت با نام آکورا NSX است، که البته رندر فوق‌العاده‌ی سیویک کاملا به آن شباهت دارد. نمونه‌ی گرافیکی رنو، از خودروی اسپرت آلپاین الهام گرفته شده است و نمونه‌ی مربوط به فیات و تویوتا، به ترتیب به مدل‌های ۱۲۴ و GT86، اشاره می‌کند.

کار جدید مهندسان جنینگز موتور برای رندرهای سوپراسپرت خیالی ؛ تسلا در این دسته‌بندی با یک رودستر مبتنی بر لوتوس وارد رقابت با رندرهای معتبر شده است. این شرکت، در حال حاضر مدل S را ارائه می‌دهد که می‌تواند با زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) تقریبا سریعتر از هر خودروی الکتریکی دیگری در جهان باشد. رندر خودروی سوپراسپرت تسلا فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب به نظر می‌رسد.

در میان خودروهای عجیب و غریب، نمونه‌ی سوپراسپرت لادا (Lada) به طرز تکان دهنده‌ای تهاجمی است و با رنگ زرد جلب توجه می‌کند، درحالیکه این خودروساز روسی، اساسا محصولات آرام و بی‌هیجان تولید می‌کند. از سویی دیگر، واقعا نمی‌توان در مورد زیبایی یا زشتی سوپراسپرت متعلق به شرکت خودروسازی اسمارت (Smart) با پیشرانه‌ی میانی، سقف تارگا و رنگ دوگانه تصمیم قاطعی گرفت.

یکی از نکات جالب این دسته‌بندی در کار جدید مهندسان جنینگز موتور برای رندرهای سوپراسپرت خیالی، جذابیت و برازندگی رندر خودروی سوپراسپرت کیا است که بر مبنای مدل استینگر شکل گرفته است.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]