رونمایی آنلاین از هایپرکار جدید مرسدس AMG

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:21
مخبرالدوله


به گزارش اخبارخودرو؛ مدت زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان باقی نمانده است، از این رو شرکت‌های مختلف خودروسازی به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند و یا برخی از آنان پیش نمایش‌های تاریک ارائه می‌دهند تا ذهن مخاطب را برای معرفی رسمی در نمایشگاه فرانکفورت آماده کنند. حال در این میان کمپانی خودروسازی مرسدس بنز و بخش پرفورمنس آن یعنی AMG، تصویری پیش نمایش از خودروی هایپرکار مورد انتظار خود منتشر کرده است تا در ساعات اولیه نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان و یا حتی قبل از آن به صورت آنلاین شاهد رونمایی از آن باشیم که می‌توانید این تصویر پیش نمایش را در خودروبانک شاهد باشید، اما در ادامه قصد داریم مروری کلی بر روی مشخصات این خودروی هایپرکار داشته باشیم که به طور رسمی از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز ارائه شده است.


سیستم محرک این هایپرکار براساس گفته‌های مرسدس بنز همچون سایر هایپرکارهای نسل جدید، از یک سیستم محرک هیبریدی تشکیل می‌شود که پیشرانه درون سوز آن با حجم ۱٫۶ لیتری برگرفته از نسخه‌های ۲۰۱۵ ماشین فرمول ۱ تیم مرسدس – AMG بوده و حالا براساس ادعای شرکت سازنده، درست همچون پیشرانه‌های اصلی فرمول ۱ قابلیت کارکرد در دور موتور حدودا ۱۰ هزار دور بردقیقه را دارد که نتیجه آن تولید حداکثر قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار به صورت ترکیبی خواهد بود. هرچند در این خصوص کمپانی خودروسازی مرسدس بنز قول داده است که یک تجدید نظر کلی بر روی این پیشرانه داشته باشد تا امکان استفاده از این پیشرانه بر روی خودروهای مخصوص جاده نیز وجود داشته باشد.


در رونمایی آنلاین از هایپرکار جدید مرسدس AMG علاوه بر پیشرانه درون سوز، گفته شده دو موتور الکتریکی هم وظیفه حرکت چرخ‌های جلو را برعهده خواهند داشت که برای آنان حداکثر خروجی قدرت ۱۶۰ اسب بخار پیش بینی می‌شود. حال طبق گفته‌ها، این سیستم محرک در صورت داشتن قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار، می‌تواند شتاب زیر ۲٫۵ ثانیه و حداکثر سرعت بیش از ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد که در واقع بسیار کمتر از حد انتظار خواهد بود، زیرا خودروی بوگاتی ویرون در نمونه‌های اولیه با وجود داشتن نیروی تقریبا یکسان، به راحتی می‌توانست به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که یک خودروی هایپرکار را به خوبی معنا می‌کند.


گفتنی است؛ خودروی هایپرکار جدید AMG به تعداد محدود تولید خواهد شد که قیمت هریک از آنان چیزی معادل ۲٫۶ میلیون دلار پیش بینی شده است.


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]