خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:12
مخبرالدوله



استارت « هیوندای توسان » در سال 2004 میلادی زده شد و سه نسل می گذرد که در حال تولید و عرضه است.

ماشین هیوندا توسان 2009 که روی پلتفرم کیا اسپورتیج سال 2006 ساخته و تولید شد. هم کلاس‌های هیوندای توسان را می‌توان «تویتا RAV-4»، «هوندای CR-V» و «فورد‌ Escape‌» دانست.

این ماشین در سه تیپ‌ GLS ،‌SE و Limited ارائه شده است که فرق این سه تیپ در نوع پیشرانه و سایر امکانات رفاهی و ایمنی است.

هیوندای توسان از سال 2007 تا 2010 به بازار ایران راه پیدا کرد اما تعدادی محدود از نمونه های 2006 این خودرو با سپرهای غیرهمرنگ بدنه نیز در خیابان های کشور یافت می شوند. اگرچه که این مشخصه در برخی خودروهای لوآپشن سالهای بالاتر نیز دیده می شود.

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009 از لحاظ فنی پیشرانه 6 سیلندر V شکل سری دلتا، مشابه نمونه مورد استفاده روی هیوندای کوپه و کیا اسپورتیج و البته با ساختاری متفاوت از نمونه 2.7 لیتری مورد استفاده روی هیوندای سانتافه است)، قادر به تولید 173 اسب بخار (تقریبا 10تا 15 واحد کمتر از پیشرانه های سری MU ) در 6000 دور بر دقیقه است و و گشتاوری معادل با 241 نیوتن بر متر مربع دارد که این نیرو توسط یک جهبه دنده‌ی پنج سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ آن به‌صورت 75 درصد به چرخ‌های عقب و 25 درصد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، حاصل این نیرو شتابی برابر 10.5 ثانیه و سقف سرعت 220‌کیلومتری می‌شود.



مصرف سوخت ترکیبی برای خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009، 10 است. در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای توسان دارای کیسه هوای راننده و سرنشینان و جانبی‌، سیستم ترمز ضد‌قفل و همچنین‌ ESP‌ ،‌TCS است.

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009 دارای صندلی برقی، گرمکن صندلی، پشت‌سری هوشمند هنگام تصادف، کروز کنترل، تودوزی چرم، آینه‌های برقی با قابلیت گرمکن، زنون مه‌شکن جلو و عقب، سیستم صوتی‌ MP3‌ بلوتوث و گواهی‌نامه استانداردهای یورو 3 است.

سیستم چهارچرخ متحرک هوشمند هیوندای که در مواقع ضروری و در صورت نبود اصطکاک کافی جهت پیشروی به کار می افتد، روی خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009 استفاده شده است.

آسان خودرو برای هیوندای توسان از پیشرانه 2.7 لیتری سری میو به همراه جعبه دنده 4 سرعته خودکار بهره گرفت .


فروش شرایطی خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2009 از لحاظ امکانات هیوندای توسان در وضعیت مناسبی به سر میبرد؛ کیسه های هوای جانبی و سرنشینان از جمله تمهیداتی است که توسان را به 4 ستاره از مجموع 5 ستاره ایمنی موسسه NHTSA ایمنی بزرگراه های آمریکا رسانده و همچنین گرمکن صندلی های جلو، تودوزی چرم، کروز کنترل، سنسور پارک در نمونه های 2008 به بالا و… از جمله امکانات نمونه های فول آپشن شرکتی این خودرو به شمار می رود. توسان در بازار این روزها از 72 تا 100 میلیون تومان قیمت دارد.

[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]