خودرو هیوندای Veloster اتوماتیک سال 2016

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:17
مخبرالدوله



خودرو هیوندای ولستر اتوماتیک ۴۲۲ سانتی متر طول و ۱۷۹ سانتی متر عرض ۱۴۰ سانتی متر ارتفاع و 265 سانتی متر فاصله بین دو محور دارد و وزن خودرو 1172 کیلوگرم است این خودرو از جمله خودروهای هیوندای است که طراحی خارجی آن بسیار بدیع و خلاقانه است حداکثر سرعت این خودرو 210 کیلومتر حجم موتور هزار و ۵۹۱ سی‌سی و دیفرانسیل آن دیفرانسیل جلو می باشد همچنین شتاب این خودرو 10.3و البته در برخی منابع 8.4 نیز ذکر شده است.

خودرو هیوندای Veloster اتوماتیک دارای ۴ سیلندر و با مصرف بنزین ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و نیز ۱۶ سوپاپ و قدرت موتور ۱۳۸ بر ۶۳۰۰ اسب بخار دارای مخزن سوخت ۵۰ لیتری و گشتاور ۱۶۷ بر ۴۸۵۰ می باشد شیشه های این خودرو به صورت برقی و اتوماتیک تنظیم می‌شود و بالابر آنها اتوماتیک سینگل تاچ می باشد.




دوربین های دید عقب سنسور پارک خودرو و دیگر سنسور ها از جمله مواردی است که خودرو را از لحاظ مدیریت بیرونی خودرو برای برخورد و تصادفات جلوگیری می کند.

سقف خودرو هیوندای Veloster اتوماتیک پارانو ماست و سیستم تهویه مطبوع آن به صورت تمام اتوماتیک میباشد صفحه نمایشگر لمسی آن ۷ اینچ است و صندلی های آن چرمی ست فرمان الکتریکی از ساس به سرعت راهنما روی آینه های جانبی از جنس ال ای دی گرمکن ها و سردکن های صندلی و همچنین سیستم هدایت ناوبری و تنظیم برقی صندلی ها شیشه عقب بخار ضد صدا و نیز استراحت دست در کنسول میانی از جمله مواردی است که موجب سر بالا بردن سطح رفاه سرنشینان و راننده در خودرو می شود.

خودرو هیوندای Veloster اتوماتیک دارای کروز کنترل و بدون کلید بوده و دارای دکمه استارت است این خودرو دارای مسکن‌های جلو اسپویلر عقب و اگزوز های دوگانه کرومی در وسط سپر عقب می باشد.

سیستم صوتی این خودرو بر روی فرمان نیز هست و دارای USB و AUX و نیز رادیو و اتصالات بلوتوث و هندزفری است. از دیگر تجهیزات و مزایا یا کتاب شنای دیگر این خودرو می‌توان به موتور گاما با گیربکس ۶ سرعته اکو شیفت اشاره کرد.

زمان بندی سوپاپها به صورت متغیر پیوسته می‌باشد و همچنین سیستم کنترل الکترونیکی سوپاپ تسمه تایمینگ غلتکی و نیز سیستم اکتیو اکو از دیگر مزایای این خودروست موتور این خودرو از نوع ۶.۱ لیتری توربو شارژ است و سیستم تزریق آن مستقیم و به صورت پاشش می باشد.

گیربکس های سفارشی خودرو هیوندای ولستر اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه است در مورد تعلیق این خودرو باید گفت این خودرو دارای سیستم تعلیق اسپرت و فنر های جدید و فرمان هیدرولیک و فرمان پذیری و هندلینگ بسیار مناسب است همچنین این خودرو دارای سیستم تعلیق در عقب از نوع تیر خمشی است .

[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]