رونمایی رسمی از نسل جدید پورشه کاین ۲۰۱۸

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:23
مخبرالدوله

به گزارش اخبارخودرو؛ با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از این خودرو، به سرعت می‌توان به تغییرات ظاهری آن پی‌برد که عموماً در ورودی‌های بزرگتر هوا بر روی سپر و همچنین طراحی چراغ‌های جدید آن خلاصه می‌شود تا همچنان شاهد یک طراحی آشنا از محصولات پورشه باشیم که به نوعی وارد یک نسل کاملاً جدید شده است! هرچند در این میان سقف اتومبیل کوتاه‌تر شده و همچنین از رینگ و چراغ‌های عقب پورشه پانامرا اسپرت توریسمو بر روی نسل جدید پورشه کاین استفاده شده است. علاوه بر این‌ها، تغییرات بزرگ داخل کابین هم می‌تواند شامل یک کنسول مرکزی کاملاً جدید با ترکیبی از کلیدهای آنالوگ و دیجیتال، صفحه نمایشگر لمسی ۱۲٫۳ اینچی با قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم صوتی Bose & Burmester و همچنین شامل یک فضای بار بزرگ ۷۷۰ لیتری در حالت استاندارد می‌شود.

در رونمایی رسمی از نسل جدید پورشه کاین ۲۰۱۸ در خصوص مشخصات فنی پورشه کاین ۲۰۱۸، پیش از این به صورت شایعه‌وار گفته شده بود که این خودرو از یک موتور ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربوشارژر با قدرت ۴۴۰ اسب بخاری و همچنین از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربوشارژر با حداکثر توان خروجی ۵۴۲ اسب بخار استفاده خواهد کرد که حالا با معرفی رسمی آن توسط پورشه، نسخه ۲٫۹ لیتری آن تایید و نسخه ۴ لیتری آن تکذیب شده است.

به عبارتی دقیق‌تر، شرکت خودروسازی پورشه در زیر کاپوت نسخه‌های استاندارد کاین ۲۰۱۸ از یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژر استفاده کرده که حداکثر نیروی ۳۴۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متری آن توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتومات دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک کاین ۲۰۱۸ ارسال می‌کند تا شاهد یک شتاب صفر تا صد ۵٫۹ ثانیه برای این شاسی بلند لوکس اسپرت پورشه باشیم.

در رونمایی رسمی از نسل جدید پورشه کاین ۲۰۱۸ علاوه بر این، کمپانی خودروسازی پورشه برای کسانی که نسخه کاین S را انتخاب می‌کنند، یک پیشرانه ۲٫۹ لیتری شش سیلندر توربو دوقلو پاداش خواهد داد که می‌تواند ۴۴۰ اسب بخار قدرت و همچنین ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. حال به لطف این قدرت اضافی، پورشه کاین S موفق به ثبت زمان ۴٫۹ ثانیه برای شتاب خودرو و همچنین بیشینه سرعت ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت شده است.

از نظر عملکرد، پورشه کاین ۲۰۱۸ به لطف استفاده از قطعات آلومنیومی در ساختار بدنه، نسبت به مدل‌های قبلی خود سبک‌تر شده است که حالا با کاهش وزن حدوداً ۶۵ کیلوگرمی، حداقل وزن خشک آن به چیزی معادل ۱۹۸۵ کیلوگرم رسیده است. علاوه بر این، کمپانی خودروسازی پورشه برای مهار بی‌عیب و نقص کاین ۲۰۱۸ از دیسک‌های ترمز چدنی با پوشش ویژه “کاربید تنگستن” استفاده کرده است که طبق ادعای پورشه، کاهش سایش در کنار افزایش اصطکاک خواهد داشت.

از دیگر امکانات بکار رفته در این اتومبیل به ترتیب می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمک راننده دید در شب، سیستم هشدار خروج از جاده و نگهداری خودکار اتومبیل میان خطوط، سیستم هشدار ترافیک، سیستم هشدار نقاط کور و دیگر سیستم‌های کمک راننده و کنترل پایداری اشاره داشت که هم در ایمنی خودرو تاثیرگذار بوده و هم در شرایط اضطراری به کمک راننده می‌آیند.

در پایان هم گفتنی است که این خودرو در کشور آلمان به قیمت ۷۴ هزار و ۸۲۸ دلار فروخته خواهد شد، اما در ایالات متحده آمریکا که به عنوان یک مدل ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، دارای قیمت ۶۵ هزار و ۷۰۰ دلار برای مدل‌های پایه و همچنین دارای برچسب قیمت ۸۲ هزار و ۹۰۰ دلار برای مدل کاین S خواهد بود.

با توجه به پیشرانه معرفی شده برای پورشه کاین جدید به نظر می‌رسد کماکان هیچ شانسی برای ورود این شاسی بلند معروف پورشه به بازار ایران نباشد.



[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]