خودرو H30 Cross اتوماتیک سال 2016

يکشنبه 12 شهريور 1396
12:20
مخبرالدوله


خودرو H30 Cross اتوماتیک یکی از محصولات متنوع دانگ فنگ از چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو است.

ایران خودرو در نخستین مرحله پیش‌فروش این خودرو توانست 8000 تای آن را در چند ساعت بفروشد که حدنصاب خوبی در بازار امروز به حساب می‌آید. از طرفی فاصله هفت میلیونی قیمت کارخانه با بازار آزاد نیز نشان می‌دهد که خریداران اولین پارتی از این ماشین حسابی برد کرده‌اند. قیمت اولیه اعلام شده از سوی ایران خودرو حدود 45 میلیون تومان بوده است.


فروش اقساطی H30 کراس اتوماتیک سال 2016

این کراس اوور کوچک با با موتور 1.6 لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی 206 تیپ 5 با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و 142 نیوتن مترگشتاور. دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی 206 اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.

سیستم تعلیق عقب خودرو از نوع مستقل و تورشن است و پس از نگاهی به زیر خودرو مشخص می شود دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 استفاده شده. پلتفورم خودرو نیز به نوعی پلتفورم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که بین سالهای 1991 و 1998 تولید می شد.

شتاب صد کیلومتر خودرو توسط یک نشریه روسی یا گیربکس اتوماتیک 13.3 ثانیه بدست آمده که عملکرد بدی به نظر نمی آید.

دو ایربگ جلو، سیستم ترمز ای بی اس به همراه ای بی دی، ایربگ های جانبی، تهویه مطبوع خودکار، سیستم نویگیشن با دوربین عقب و صندلی های چرم از امکانات این خودرو هستند.

[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]