خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶

سه شنبه 24 مرداد 1396
16:44
مخبرالدوله

فروش جک j5

خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶ : چینی ها برای موفقیت در بازارهای جهانی از اتومبیل سازان معتبر دنیا کمک می گیرند. شرکت JAC نیز از این قائده مستثنی نبوده و به سراغ یکی از بهترینهای ژاپن یعنی میتسوبیشی رفته است اتومبیل سازی که در ساخت موتورهای پر توان و البته کم مصرف تبحر خاصی دارد.

موتور ۱.۵ لیتری VVT این ماشین جک جی 5 دنده ای سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه یکی از ۱۰ موتور برتر چینی در سال ۲۰۱۱ شده است .

مدل گیربکس دستی ماشین جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶ با حجم ۱۴۹۹ سی‌سی در بازار وجود دارد . باوجود وزن کم در شتاب اولیه، چندان راضی‌کننده نیست، زیرا از اتومبیلی با وزن ۱۳۱۵ کیلوگرم انتظار می‌رود شتاب صفر تا صد را در مدت زمانی کمتر از ۱۱.۸ ثانیه پر کند.

خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶ در بخش ایمنی هم به‌خوبی ظاهر شده، هرچند داشتن تنها دو ایربگ موجب برخی از انتقادهاست، اما استحکام بدنه‌ی آن از حجم این انتقادها می‌کاهد.

حداکثر توان جک جی ۵ در مدل گیربکس دستی۱۱۱ اسب‌بخار است و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاوری می‌کند. همین‌طور باید اضافه کرد که باحداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر است. در قسمت ترمز با وجود فناوری ‌ABS‌+EBD‌ مطلوب به‌نظر می‌رسد.

خرید خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶

خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶ در نوع جعبه دنده دستی و جعبه دنده اتوماتیک عرضه شده است. تکلیف ما در این جا مشخص است و ما به سراغ نوع اتوماتیک این اتومبیل می رویم. جک j5 اتوماتیک از یک موتور پر قدرت ۱۸۰۰ سی سی با توان خروجی ۱۴۱ اسب بخار بهره می برد. پیشرانه این ماشین مانند بسیاری از اتومبیل های چینی تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپن است که در چین مونتاژ می گردد.تا اینجای کار موتور پرقدرت و میزان توان خروجی جک j5 باعث بیرون راندن ام وی ام ۵۵۰ از گود شده زیرا که ام وی ام با توجه حجم بالاتر از جک بیشنه قدرت کمتری دارد.

گیربکس ماشین جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶ ؛ ۴ سرعته تیپ ترونیک بوده که همواره در سرعت های مختلف عملکردی نرم و مناسب را از خود نشان می دهد .

ترمز های این اتومبیل نیز عملکرد عالی از خود نشان می دهد بطوریکه در ترمز گیری های شدید دماغه ماشین تمایلی به پایین از خود نشان نمی دهد. این عملکرد مطلوب را مدیون مجهز بودن ترمز ها به سیستم ABS و EBD می باشد.

J5 در آزمایش‌های موسسه ایمنی C-Ncap موفق به کسب هر ۵ ستاره ایمنی شده است و بر اساس

به خاطر طراحی یکنواخت و مهندسی شده این ماشین گزارش‌ها در تصادف از جلو و طرفین‌، ضربه شدیدی به هیچ یک از اعضای بدن سرنشینان وارد نمی‌شود.

فروش خودرو جک J5 MT دنده ای سال ۲۰۱۶

چینش ادوات کاربردی از قبیل تهویه مطبوع و سیستم صوتی و خروجی های هوا بسیار زیبا و متناسب با همدیگر طراحی شده است . فرمان اتومبیل هم از ظاهری مناسب بهره می برد که با قرار گرفتن اداوت تنظیم سیستم صوتی بر روی آن حجت را بر ال۹۰ تکمیل می کند.

جک در طول ۱۰ میلیمتر ،در عرض ۵ میلیمتر و در فاصله دو محور۱۱۰ میلیمتر می باشد.

امکانات رفاهی جک می توان به چراغهای هالوژنی در جلو و عقب ،سنسور دنده عقب ،نمایشگر کنترل باد تایر ها ، صفحه نمایش لمسی ،سیستم صوتی با شش بلند گو ،سانروف و تنظیم ۸ حالت صندلهای جلو اشار کرد. مصرف سوخت جی ۵ طبق اعلام کارخانه سازنده برابر با ۷.۶ لیتر در ۱۰۰ کیومتر می باشد .


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]