خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹

چهارشنبه 25 مرداد 1396
14:50
مخبرالدوله


فروش اقساطی هیوندای کوپه

استارت تولید «هیوندای کوپه» که به اسم‌های دیگری چون Tiburon و Tuscani هم معروف است، از سال 1996 خورد و تا سال 2008، سه نسل از این خودروی اسپرت کوپه معرفی شد. (Tiburon به زبان اسپانیایی و به معنای کوسه است.) .

نسل سوم آن در سال‌های 2000 تا 2008 میلادی تولید شده است. نمونه‌های داخلی آن فیس‌لیفت شده‌ و از سال 2006 تا 2008 به بازار ما آمده‌اند.

خودروی هیوندای کوپه در سال ۲۰۰۹ نسبت به مدل ۲۰۰۸ خود دچار تغییرات اندکی شده است. صندلی‌های اسپرت و جمع و جور این خودرو به نوعی بین صندلی‌های کوپه Scion tC و خودروهای شاهکاری مثل میتسوبیشی V-۶ Eclipse است و بدین ترتیب با هر دوی این خودروها رقابت می‌کند.

بهترین مدل این خودرو، مدل SE می باشد که دارای سیستم حفظ پایداری الکترونیک و ترمزی جدید است. این مدل دارای سیستم تعلیق اسپرت می باشد.

خودرو هیوندای کوپه اتوماتیک سال ۲۰۰۹ در بخش فنی، پیشرانه‌‎ای ۲.۷ لیتری ۶ سیلندر با توان تولیدی ۱۶۷ اسب‌بخار در دور ۶۰۰۰ و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر در دور ۴۰۰۰ دارد. این توان از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۴ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و کارخانه شتابی برابر ۷.۲ و حداکثر سرعت ۲۳۳ کیلومتری را برای پیشرانه‌ی ۶ سیلندری اعلام کرده است؛ همچنین مصرف سوخت ترکیبی ۹.۹ دارد.

امکانات خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به این شکل است که دارای کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی است که مجموعا ۴ عدد می‌شود. همچنین دارای فناوری‌هایی چون ABS ،ESP، صندلی‌های چرم برقی، گرمکن، کروز کنترل، سنسور پارک و مه‌شکن است و از استانداردهای یورو ۳ بهره می‌برد.

خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ یک ماشین ۴ نفره است. در این اتومبیل به طور استاندارد امکاناتی نظیر کولر، باز و بست بدون کلید درب‌ها، پخش سی دی استریو و نیز شیشه، قفل و آیینه‌های برقی وجود دارد. در مدل GT نیز امکاناتی مثل دماسنج خودکار و روکش پارچه‌ای با بالشتک‌های چرمی موجود است. صندلی‌های این مدل دارای تم قرمز رنگ هستند. همچنین روکش صندلی تمام چرم نیز موجود است. حجم صندوق این خودرو نیز برابر ۴۱۶ لیتر است.

خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ که در کره جنوبی طراحی شده است ترکیبی از خطوط راست و منحنی شکل خاص هیوندای است که یادآور قدرت است. بدنه این ماشین دارای خط کمربندی با ارتفاع زیاد است، ارتفاع شیشه پنجره‌ها و ستون عقب کم است که این پنجره در عقب خوردو دارای شیب به سمت عقب است.

بعلاوه در این اتومبیل به طور استاندارد، یک سیستم تعلیق کاملا مستقل با میل موجگیر پایدار کننده در قسمت جلو و عقب قرار دارد.

خرید هیوندای کوپه اتوماتیک سال ۲۰۰۹

برخلاف انتظار هیوندای کوپه سواری اسپرتی ندارد. در مدل‌های عملکرد محور و در مسیرهای سخت، سواری ماشین سبک و جهنده است. البته با اینکه این خودرو به طور کامل مسیرش را حفظ می‌کند، اما باز هم نمی‌توان در زمان رانندگی حس ۱۰۰ درصد ایمنی را داشت. البته فرمان پذیری ایناتومبیل خوب است. فرمان مدل GT بسیار نرم است و در پیچ‌ها بسیار چابک عمل می‌کند.

موتور خودرو هیوندای Coupe اتوماتیک سال ۲۰۰۹ ؛ ۲۷۰۰ سی سی V۶ است که در دور ۶۰۰۰، قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار را تولید می کند و گیربکس آن در مدل GT، ۴ دنده اتوماتیک و یا ۵ دنده دستی و در مدل SE، شش دنده دستی است. موتور مدل GS، ۲۰۰۰ سی سی چهار سیلندر با قدرت ۱۳۸ اسب بخار است و گیربکس ۴ دنده اتوماتیک و یا ۵ دنده دستی دارد.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]