خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰

چهارشنبه 25 مرداد 1396
15:12
مخبرالدوله

فروش اقساطی هیوندای آزرا

هیوندای آزرا در ابتدای تولیدش یعنی سال 1986، به علت برخی نقص‌ها و طراحی نه‌چندان جذاب خود در آن سال‌ها، فروش خوبی در بازارهای جهانی نداشت؛ در سال‌های 1992 تا 1998 نسل دوم این محصول با همکاری کارخانه‌ی میتسوبیشی توانست از بهبود وضعیت فنی و طراحی دل‌چسب‌تری برخوردار شود.

خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰ در بخش فنی، دارای پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتر است که توانی معادل ۲۳۵ اسب‌بخار در دور ۶۸۰۰ و گشتاوری معادل ۳۰۶ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این توان از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در مدل هیوندای آزرای ۲۰۰۷ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی باید گفت که کارخانه‌ی هیوندای کم‌کاری نکرده است. این محصول کیسه‌هوای راننده، سرنشین، جانبی و زانویی دارد؛ همچنین ترمزهای ضدقفل دیسکی را در چرخ‌های عقب و جلو به‌صورت خنک‌شونده تعبیه کرده است.

آزرا نماینده هیوندایی در ابعاد نزدیک به بازار سدانهای لوکس است. آزرا شامل ترکیبی از راحتی، فضای داخلی و ویزگیهای دیگر بوده و در عین حال دارای قیمت معقولی است.

محور جلوی ماشین هیوندا آزرا دارای دو حالت است. جی ال اس و حالت محدود. جی ال اس با یک موتور v6، ۳.۳ لیتری و ۲۳۴ اسب بخار طراحی شده است؛ و در حالت محدود موتور v6، ۳.۸ لیتری و دارای ۲۶۳ اسب بخار است. در هر دو حالت یک گیربکس شیفترونیک ۵ دنده اتوماتیک، موتور را همراهی می‌کند. حالت جی ال اس، تجهیزات استاندارد قابل توجهی را ارائه میکند که از آنها میتوان به کنترل کشش و استحکام، ترمز دیسکی ضد قفل چهار چرخ، چرخ های آلیاژی ۱۷ اینچی، ۸ کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، فضای داخلی شبیه چوب، تهویه مطبوع اتوماتیک، رادیو ماهواره ای به همراه پورت USB، کروز کنترل، آینه های برقی، قفل بدون کلید و از راه دور برای در و پنجره ها اشاره کرد.

در حالت محدود امکاناتی چون سان روف برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، یک سیستم صوتی پیشرفته و سایه‌بان برقی شیشه عقب اتومبیلاضافه شده است. در مدل ۲۰۱۰ حالت محدود، امکانات استاندارد اضافه‌ای مانند قدرت تنظیم شیب و فرمان مدل چوبی تلسکوپی، سیستم حافظه یکپارچه و درهای با روکش ضد خش نیز موجود است. همچنین یک ویزگی جدید تغییر مسیر آسان به هر دو مدل جی ال اس و محدود اضافه شده است.

طراحان خودرو هیوندای Azera اتوماتیک سال ۲۰۱۰ توجه ویژه ای را به تناسب ماشین معطوف کرده اند به نحوی که باعث می شود این سدان بزرگ از آنچه که واقعا هست کوچکتر به نظر برسد . این طراحی موجب این شده که این اتومبیل از یک صندوق عقب با ظرفیت ۱۶.۶ فوتی بهره مند باشد



[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]