خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک سال 2014

يکشنبه 5 شهريور 1396
13:58
مخبرالدوله

خودرو هیوندای توسان ix35 اتوماتیک دارای ۱۴ سیلند با آرایش خطی مستقیم بنزین سوز و دارای ۱۶ سوپاپ می باشد. وزن خودرو ۱۴۹۲ کیلوگرم و توان خودرو ۱۷۵ اسب بخار است.

خودرو هیوندای توسان ix35 اتوماتیک دارای کلاس بدنه شاسی بلند بوده و ترمزهای آن دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو است ترمزهای جلو و عقب دیسکی خنک شونده است این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بوده و حداکثر سرعت آن ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب در ثانیه می باشد.

مصرف سوخت شهری خودرو ۱۲.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت جاده ای ۷.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. سیستم دستی ترمز پارک و ۱۰ ایربگ در جلو جانبی پرده ای محافظت استرس ایمنی مناسبی را برای سرنشینان خودرو ایجاد کرده است

خودرو هیوندای توسان ix35 اتوماتیک از لحاظ تعادل تعلیق و کنترل خودرو این ماشین دارای سامانه کنترل پایداری خودرو سیستم کمکی کنترل حرکت در شیب یا شیب سنج و نیز سیستم دستیار ترمز می‌باشد، همچنین سیستم کنترل رانش و کشش از دیگر آپشن ها است ترمزهای این خودرو به صورت ضد قفل abs و نیز توزیع الکترونیکی نیروی ترمز نیز مجهز می باشد خودرو به صورت گیلاس و دارای کلید ضد سرقت و ریموت کنترل رادیویی است.



خرید خودرو هیوندای توسان ix35 اتوماتیک

فرمان 2014 ix35 توسان اتوماتیک دارای سیستم هدایت پذیری قدرت کمکی الکتریکی و حساس به میزان سرعت است فرمان به دو صورت عمودی و افقی قابل تنظیم بوده و همچنین سیستم صوتی خودرو در فرمان قابل کنترل می باشد.

سیستم تهویه مطبوع خودرو به صورت اتوماتیک بوده و مجهز به سامانه کنترل کیفیت هوا و فیلتر هوای آن داخل اتاق است نمایشگر اطلاعات سفر نمایشگر اطلاعات راننده به صورت سوپرویژن و نیز کنترل فشار تایر ها از دیگر موارد کنترلی این خودروست سیستم صوتی خودرو مجهز به چهار بلندگو و دو عدد تیونر دارای آمپلی فایر ساب با قابلیت پخش سی دی به همراه جنجر ۶ تایی و دارای درگاه آیپاد AUX و USB می باشد.

صندلی های جلوی خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک دارای پشت سری برای جلوگیری از صدمات گردن در تصادفات دارای روکش چرم و همچنین دارای تنظیم برقی در ۸۴ و سیستم گرمکن می باشد صندلی های عقب نیز دارای روکش چرم دارای پشت سری فعال و هوشمند دارای سیستم گرمکن و قابلیت تا شوندگی است.

آینه های خودرو الکتروکرومیک بود که کمک به دید راننده در شب می‌کنند همینطور آینه ها به صورت برقی تنظیم شده و به همراه ال ای دی و دارای گرمکن می باشد.

[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]