خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک سال 2014

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:02
مخبرالدوله


خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک

خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک دارای ۴ سیلندر خطی مستقیم با ۱۶ سوپاپ ولی گیربکس ۶ دنده شیفت ترونیک میباشد حجم موتور این خودرو ۲۳۵۹ سی سی و توان آن ۱۹۸ اسب بخار است حداکثر سرعت این خودرو ۲۱۰ کیلومتر در ساعت و شتاب ۷.۸ است طول این خودرو ۴۸۲ سانتی متر ارزان ۱۸۳ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۴۷ سانتی متر و وزن خالص این خودرو ۱۵۱۴ کیلوگرم می باشد.

این خودروی کلاس صدا دارای محرک دیفرانسیل جلو می باشد همچنین مغز نسوخته این خودرو ۷۰ لیتر گنجایش داشته و مصرف خودرو در شهر ۹.۸ لیتر در جاده ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.


خرید خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک

شیشه های خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک برقی بوده و دارای مه شکن جلو می باشد همچنین از لحاظ تصویری و صوتی خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک دارای سیستم بلوتوث درگاه آیپاد و AUX و USB می باشد صندلی های این خودرو دارای گرمکن و همچنین به صورت تنظیم تنظیم گودی کمر و پشت سری قابل تنظیم از دیگر ویژگی های طراحی صندلی های این ماشین است.

سنسور پارک سنسور عقب شیشه برقی و نیز ۶۰۰ ایربگ سیستم تهویه اتوماتیک و همچنین آینه های تاشو سنسور مخصوص باران و نویگیشن و مانیتور از دیگر آپشن های این خودرو که هم رانندگی را برای راننده صحرا و هم رفاه بیشتری در خودرو برای سرنشینان ایجاد می کند.



فروش خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک

خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک از لحاظ سیستم ترمز تعلیق و کنترل خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک دارای سیستم پایداری خودرو است برای مهار و راحتی در تنظیم سرعت خودرو این ماشین دارای سیستم کروز کنترل می باشد.

تعداد ۶ ایربگ موجب ایجاد ایمنی مناسب در خودرو شده و همچنین سقف پاناروما سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و استارتر و همچنین سوییچ هوشمند یا همان کیلس از دیگر آپشن های خودرو هیوندای Sonata YF اتوماتیک است آینه های آن تاشو و این ماشین مجهز به قابلیت تعویض دنده در فرمان باشد همچنین صندلی ها دارای گرمکن می باشند ناویگیشن ومانیتور هم کمک زیادی درمسیر یابی می کند.

[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]