خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2017

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:05
مخبرالدوله


خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک یا همان ix۳۵ مدل ۲۰۱۷ دارای حجم موتور ۲ لیتری یا همان ۲۰۰۰ سی سی و توان ۱۶۴ اسب بخار در ۴۲۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۰۴ نیوتون متر در ۴۰۰۰ و دور در دقیقه می باشد تا این خودرو ۸.۱ ثانیه برسد.

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک ۱۶ سوپاپی دارای وزن ۱۵۲۰ کیلوگرم و استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد و جعبه دنده یا گیربکس این خودرو ۲۶ ساعتی خودکار است و قیمت تقریبی آن ۱۶۵ میلیون تومان می باشد.

مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر ۱۱.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و در خارج از شهر 10.1 لیتر در هر صد کیلومتر است و حجم باک این خودرو ۶۲ لیتر است.


سیستم کمکی کنترل حرکت در شیب HAC یا شیب سنج موجب می‌شود راننده در شیب های تند بتوانند با کنترل و آسودگی بیشتری رانندگی کنند همینطور سیستم کنترل پایداری الکترونیکی با امکان کنترل مجزای چهار چرخ در شرایطی که خودرو به دلایلی در محل خاص و نامساعدی متوقف شده است موجی می شود راننده به سادگی از آنجا عبور کند از دیگر آپشن هایی که در رانندگی تاثیر گذاشته و رانندگی را برای سرنشینان ساده‌تر می‌کند.

سیستم شناسایی نقطه کور و سنسور نور و سنسور عقب سنسور جلوی یا سیستم PAS که عامل کمک به پارک کردن خودرو است می باشد. از لحاظ ایمنی خودرو هیوندای توسان دارای شش کیسه هوا برای راننده سرنشین و به صورت جانبی و نیز سیستم ترمز ABS است .



خرید هیوندای توسان اتوماتیک سال 2017

از لحاظ طراحی داخلی این خودرو شباهت زیادی به سایر هیوندا های موجود در بازار دارد بدین صورت که دارای گرمکن و سردکن صندلی گرمکن فرمان مخصوص راننده و سیستم استارتر یا سیستم بدون کلید می باشد.

آینه الکتروکرومیک یا EMC سیستم روشنایی ورود به خودرو همچنین در پشت فرمان این خودرو صفحه کیلومتر سوپرویژن با ال سی دی رنگی ۴.۲ اینچی خود نمایی می کنند.

در قسمت سقف این خودرو مشابه سایر خودروهای لوکس بازار سانروف و سقف پاناروما وجود دارند.

یکی از بهترین و جذاب ترین آپشن های این خودرو یخچال می باشد که طرفداران زیادی دارد.


از لحاظ طراحی بیرونی خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک دارای چراغ های ال ای دی جلو چراغهای ال ای دی با سیستم روشنایی در روز یا دی لایت یا روز روشنایی دی آر ال و نیز مه شکن می باشد.

شایان ذکر است که در آینه های جانبی این خودرو راهنما نصب است و چراغ های عقب ال ای دی ترکیبی و باله عقب خودرو مجهز به چراغ ترمز است و نیز رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی خودرو زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته است.

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]