خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016

سه شنبه 7 شهريور 1396
10:07
مخبرالدوله



برای اولین‌بار کمپانی «Hyundai» در سال 2004، مدل «Tucson» را به بازار عرضه کرد و با وجود نداشتن طراحی جذابی ، به موفقیت‌های زیادی دست یافت .

نسل سوم این خودرو سال 2016 وارد بازار شد که با طراحی بسیار جذاب خود توانست در سال گذشته در لیست 10 خودرویی قرار بگیرد که بیشترین جست‌وجوی اینترنتی را به ‌خود اختصاص داده‌اند.



جالب اینکه یکی از طراحان این خودرو، مجسمه ساز حرفه ای بود. خطوط زیبا و خوش‌فرم، چراغ‌های برجسته و کشیده و جلوپنجره‌ی شش‌ضلعی به زیبایی‌های این شاسی‌بلند جدید هیوندای افزوده‌اند.
خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016

خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016 یک سیستم گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته، یک موتور توربوی چهار سیلندر با گشتاور بالا، ساختار صلب و بهینه‌سازی شاسی، برخی از مواردی هستند که برای این کراس‌اور کامپکت، یک حس آرامش و وقار در پشت‌ فرمان ایجاد کرده‌اند. البته تغییرات قاره‌ای در این مدل، چندان تصادفی نیست؛ چرا که این توسان جدید جایگزینی برای مدل iX35 در بازار اروپا محسوب می‌شود.

موتور ۱/۶ لیتری در خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016 با قدرت ۱۷۵ اسب‌بخار نسبت به رقبای کراس‌اور کامپکتی مانند هوندا CR-V، تویوتا RAV4، مزدا CX-5 2.5L و فورد اسکیپ ۱٫۶L اکوبوست، خروجی کمتری دارد. ولی این موتور در زمینه گشتاور، عملکرد بهتری دارد؛ ۲۶۴/۴ نیوتن‌متر که از دور موتور پایین در دسترس قرار می‌گیرد.


خرید خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016

علاوه بر موتور توربوی ۱/۶ لیتری، ویژگی‌ای که بیشتر از همه توسان لیمیتد و همین‌طور سطوح تریم «اکو» و «اسپورت» را از دیگران متمایز می‌کند، سیستم گیربکس هیوندای توسان اتوماتیک دو کلاجه ۷ سرعته است. البته این سیستم به اندازه گیربکس ۶ سرعته DCT در فولکس‌واگن و آئودی، واکنش سریع ندارد، ولی به نسبت کراس‌های کامپکتی که در این کلاس از گیربکس‌های اتوماتیک با مبدّل گشتاور یا CVT استفاده می‌کنند، در رده بالاتری قرار می‌گیرد.

هیوندای توسان اتوماتیک سال 2016 موفق به دریافت بالاترین سطح ستاره‌ی ایمنی یعنی پنج‌ستاره از سازمان EURO NCAP (سازمان ارزیابی ایمنی خودروهای اروپا) شد که این خودرو را در ایمن‌ترین سطح تصادفات قرار می‌دهد. این مدل هیوندای توسان اتوماتیک با پیشرانه‌ی چهار‌سیلندر 2لیتری با توان 165 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 204 نیوتن‌برمتر با استاندارد آلایندگی یورو5 عرضه می‌شود. این خودرو دیفرانسیل‌جلو بوده و به گیربکس شش‌دنده‌ی اتوماتیک مجهز است.



فروش خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک سال 2016

گیربکس DCT خودرو هیوندای توسان جدید اتوماتیک سال 2016 با یک حالت نرم و ماهرانه کار می‌کند و میزان گشتاور در هنگام شیفت‌ها، بسیار خوب مدیریت می‌شود. البته یک سری لرزش‌ها در شروع حرکت در سراشیبی و نوسان‌های نامناسب در هنگام آزاد کردن پدال گاز در این خودرو مشاهده شده است.

مصرف سوخت خودرو هیوندای Tucson اتوماتیک داخل‌شهر حدود 11 لیتر، خارج‌شهر حدود 9لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن تقریبا 10 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]